Alexander Gronowalski

Członek Zarządu Gronowalski Group

    Interesuje się architekturą, urbanistyką, analiza finansową przedsiębiorstw i analityka biznesową. Od najmłodszych lat jestem również związany ze sportem, głownie tenisem ziemnym, również pracuje obecnie przy nowym rodzinnym projekcie jakim jest firmy MultiClean, jednakże cały czas jestem przy Crystal Fashion i Browarze Księży Młyn.

    Gronowalski Group:

    Łódź od zawsze była kojarzona ze sztuką modernizmu, awangardy, konstruktywizmu, jednak to właśnie przemysł tekstylny wpłynął na jej pozycję ekonomiczną w latach przedwojennych. Nic dziwnego zatem, że Grupa Gronowalski związana jest z branżą tekstylną, jubilerską i wzorniczą. To nie jedyna jej działalność. Na siedzibę swojej drugiej, wspaniałej marki, jaką jest Browar Księży Młyn wybrała zapierającą dech industrialną architekturę zabytkowej szarpalni bawełny Grohmana. Jako pierwsze pokolenie przejmujące rodzinną firmę, które w 100% należy do nas, mierzymy się z problemami zarządzania ludźmi, nie tylko gaszeniem pożarów, ale również temu jak im zapobiec czy też planowaniem dalszego rozwoju firm. Browar rzemieślniczy chcemy sukcesywnie powiększać, by nasze piwo mogło zostać dostarczone w każdy zakątek Polski, natomiast Crystal Fashion stara się dawać usługę aplikacji kryształów na tkaniny dla firm już z całej Europy.